2012. október 3., szerda

...


http://www.youtube.com/watch?v=3LRTESXsC6U

1:14-nél egy arc!

Szóval Harcsa Vera - Honvéd -ot hallgattam és megláttam ezt az arcot és eszembe jutott, hogy van egy írásom még szept. 02-ről:

"Tegnap láttam egy idős nénit...
Egy kocsma előtt voltunk, ami tele volt fiatalokkal, és előtte is nagyon sokan álltak. (Azt tudni kell, hogy itt, Tartuban nem lehet elvileg az utcán inni, de gyakorlatilag mivel olyan kicsik a kocsmák, mindenki a kocsmák előtt iszik. Tehát mi is ott voltunk.)
És tudod, van az a pillanat, amikor hangos helyen vagy, sok ember között  és megállsz egy pillanatra, csendben maradsz és körbenézel: kikkel is vagyok?, miért is?, velük vagyok, vagy csak mellettük?...
És akkor ott a sok fiatal jókedvű ember között megláttam egy nénit. Egy nagy fekete kukás zsák volt ráhúzva esőkabát gyanánt. Vágott lyukat a fejének és a kezeinek.
 Fekete kukás zsák--> halál asszociáció....
És volt a fején egy Jack Deniel's kendő, úgy megkötve, ahogyan egy fejkendőt kell...
Egy táskával a kezében járt fel, s alá a többi ember között.
Aztán egyszer csak eltűnt a szemem elől...
Nem tudom, hogy látta-e valaki, vagy észrevette-e valaki, hogy ott volt...és hogy aztán eltűnt..."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése