2012. szeptember 19., szerda

magyarázkodás

Kérem szépen én alkalmatlan vagyok fényképezésre! Az az igazság, hogy miközben történnek az események, úgy, mint: városnéző túra, kirándulás, utazás (másokkal együtt), olyankor nem akarom széttörni a pillanatokat fényképezéssel.
Elmentünk Tallinba és az egész arról szólt kb., hogy mindenki kattogtatott ész nélkül a jobbnál jobb gépekkel... (???   !  )
Úgy, hogy bocsánat! Én megvártam, amíg zajlik az élet, és utána (életen kívül :P ) kattogtattam pár, pusztán vizuális információt és nem esztétikai funkciót betöltő turista fotót, csak, hogy tényleg láthassátok, hogy merre is vagyok.
A képeket meg szépen feltöltögetem tényleges tartalommal a kis írott szösszeneteim segítségével. :P

No meg az is igaz, hogy mióta itt vagyok, mindig csak mondogatom, hogy "ááá majd egy napos napon elmegyek fotózni!". Az ám! Nagy frászt! A szép napos napokat úgy meg kell itt becsülni, hogy jobb azokat leírni, mint lefotózni.

És, hogy miért nem írok gyakrabban a blogba? Erre is rém egyszerű a magyarázat. Írok én, csak papírra: a parkban, a parton, a hídon, a suliban, Wernerben... aztán ugye be is kellene azt ide másolni... :D

Szóval a képek már megvannak, már csak meg kell találnom a módját hogy fel is tudjam őket tölteni. (nincs kártyaolvasó a gépemen, meg szobatársamén sincs) de már legalább van mit feltöltenem. Szóval wait! wait for it! legen...dary lesz majd... :P


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése