2012. szeptember 19., szerda

Mikor azt hiszik, hogy csak nézel, pedig Látsz is!

Moments:

....egy kisfiú kék cipőben, talán iskolából hazafelé, a parkban. Ő engem nem látott, más nem volt ott (vagy csak én nem láttam) , azt hihette, hogy egyedül van. Megállt, és elhajított egy hajtogatott repülőt. A repülő egy mély építkezési "szakadékba" szállt. A kék cipős kisfiú csak állt, és nézte hogyan száll...


Még Rigában a buszon:

...felszállt egy idős házaspár, de nem tudtak egymás mellé ülni. A néni mellettem egyszer csak keresztet vetett. Kinéztem az ablakon: templom mellett haladt a busz. A következő megállóban a bácsi mellé tudott ülni. Néztem ki az ablakon. Újabb templom. Rápillantottam az idős párra: keresztet vetettek mind a ketten és utána fogták egymás kezét....
(édesapa! ez volt a "rigai")

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése