2012. szeptember 10., hétfő

Tisza cipőben Eesti-ben

Jááááj no hát hol is kezdjem?!
 Szóval először is találkoztam egy magyar pasival akit a Tisza cipőjéről azonosítottam be, hogy magyar. Ma az oskolában volt időm nézelődni egy kicsit, és láttam egy Tisza cipőst lányt, de őt nem szólítottam le, mert naon sietős volt. No de! Egyszer csak megáll előttem két lány, folyékonyan észtül beszélgetve. Sasolok (mindig sasolok az észt beszédre, annyira vicces, hogy mindig az "aga= de, hát " szó hangzik el a legtöbbször egy észt beszélgetés során, eddigi megfigyeléseim alapján) ezerrel. Aztán megláttam, hogy az egyikőjük Tisza cipőt visel. Gondoltam magamban, hát Őt már csak le kelll szólítanom. Egy észtül tökéletesen beszélő magyar span Észtországban csak nem jöhet rosszul!!! :D
Szóval támadásba lendültem:
- Szia! Magyar vagy?
- ... (a lány beszél tovább észtül egy másik lánynak)
-Bocs! Szia! Magyar vagy??
- ... (mintha ott sem lennék)
- Hééé! Bocsi! Szia! Magyar vagy????  (WTF!!!???? :P )
- SEMMI REAKCIÓ!
Mire én próbálkozom angolul: -Sorry! Are you Hungarian?
- Noooo! I'm not! (mondja a lány)
Na ezek után el tudjátok képzelni, hogy az értetlenség milyen formában ült ki az arcomra.... :)
-Akkor ez most mi? Tisza cipőd van!!!
..... A lány erasmus tanuló volt Magyarországon és az egyik magyar barátja Budapesten él. Amikor elment Budapestre meglátogatni, ő maga észrevette, hogy sokan Tisza cipőt hordanak, és nagyon megtetszett neki, így hát ő is beszerzett egyet...  (Ez vicces, mert én meg észt zoknikat vadászok.... :D  )
Még a végén megkérdezte: De te magyar vagy nem?!
Mondom: Igen!
- És hol a Tisza cipőd?
-Jaaa a koliban, de van nekem is! :)

- OK! Legközelebb Tisza Találkozó Tartuban! :D ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése